ירוק - הוד השרון - גיליון 1340
12 24.12.2020 | ט׳ בטבת תשפ״א 1082 | 1340 גיליון רשת מקומונים בשרון 8 2 0 2 0 1 9 9 2 2 תוכניות חינוכיות מגוונות לביסוס האקלים המיטבי ולתחושת המוגנות - תכנית יוגה, מגשרים, מידותל"י, סדנאות לתלמידים ולהורים בשכבות א'-ט' מופעלת תכנית התקשוב הלאומית להתאמת בכל כיתה ישנה עמדת מחשב 21- מערכת החינוך למאה ה ומקרן. טאבלטים ומחשבים ניידים לצוות ההוראה ולתלמידים בעגלות ניידות רב P.B.L תכניות חקר שיתופיות באמצעות עקרונות ה גילית ודו-גילית ׁ)יוזמה, יצירתיות, רלוונטיות ושיתופיות( פרוייקטים יחודיים למצויינות שעורי בחירה ייחודיים ביסודי ובחט"ב רב גילית ודו-גילית: שפות, מחול, אומנות,רובוטיקה, פרחי רפואה, אגרואקולוגיה, עזרה ראשונה, דור המסכים, העצמה אישית תכניות לבניית הזהות האישית ולהעמקת תחושת השייכות - "דיאלוג וזהות" עם בתי ספר מהמגזר הערבי ולמידה שיתופית עם בתי ספר ממגזרים שונים טיפוח בוגר/ת בעלי חוסן פנימי, מעורבים, ערכיים ובעלי מיומנויות של לומד עצמאי פעילויות קהילתיות בנושא "תרומה לקהילה וכבוד האדם" בשיתוף הורים, מורים ותלמידים פעילויות וסדנאות משותפות - הורים ,תלמידים ומורים : פרויקט המזוודה, ועדות קהילה פעילויות משותפות עם בתי הספר התיכוניים בעיר לתלמידי החטיבה בית חינוך קהילתי שמעניק יחס אישי חם ומכיל, לכל תלמיד ותלמידה, מענה לשונות והתאמת דרכי הוראה - למידה - הערכה בדגש על הוראה רלוונטית, איכותית ואפקטיבית. 14.1.21 יום פתוח 20:00 7.1.21 20:00 יום פתוח בית חינוך ממלכתי-קהילתי ,תשע שנתי )א'-ט'( הנותן הזדמנות שווה לכל תלמיד ולכל תלמידה ועוסק בטיפוח זהות יהודית ציונית באמצעות החקר, הגילוי והחיבור הרגשי. שימו לב! המפגש יתקיים בזום ויכלול שיחה עם מנהלת ביה"ס, הצוות החינוכי ונציגי ההורים להיכרות עם דרכי ההוראה ועם תוכניות הלימוד הייחודיות שלנו. לגלות, להרגיש, לפעול zoom לרישום וקבלת הקישור ל שילחו מייל לכתובת: talischool5@gmail.com בן מיכאל | חינוך אחד העקרונות שעומדים בבסיס התפיסה החינוכית בבית חינוך תל"י הוא עקרון השיתופיות. עקרון זה בא לידי ביטוי באורח החיים הבית ספרי, הן מההיבט של התלמידים והן מההיבט של ההורים. אנו מאמינים שכאשר תלמידים והורים שותפים בתהליכים המתרחשים בבית הספר, תחושת השייכות והביטחון מתעצמת. אחת התכניות המשקפות תפיסה זו היא לגלותל"י. התכנית מתקיימת לאורך השנה בשכבות ב'-ט'. התלמידים לומדים בקבוצות ומכינים תוצר שיתופי. יחד הם שואלים שאלות, מגדירים מטרות בלמידה, מאתרים מקורות מידע ומעבדים את המידע. כל התהליך נעשה ביחסי שותפות ובדיאלוג בין תלמידים לתלמידים ובין תלמידים למורים. דרך למידה זו הופכת את התלמידים לשותפים פעילים בתהליכי הלמידה, מעודדת מעורבות חברתית ומאפשרת להם לממש את היכולות ואת החוזקות שלהם בצורה המיטבית ביותר. עקרון השותפות בא לידי ביטוי גם בהיבט של ההורים. אנו רואים בהם שותפים מלאים בתהליך החינוכי בבית הספר ובקידום מטרותיו. אחת הדוגמות לכך היא וועדות משותפות של הורים ומורים. כמו וועדת 0 תרומה לקהילה, וועדת מיזמים חינוכיים, בטיחות ותשתיות ועוד. עקרון השיתופיות בבית חינוך תל"י ע"ש יצחק נבון ”אם אתה רוצה ללכת מהר לך לבד, אם אתה רוצה להגיע רחוק לך יחד“. )פתגם אפריקאי( , שני מסמכים משפטיים ייפוי כוח מתמשך וצוואה הדדית חשובים אלה, באים לעזרתו של האדם הבוגר בבואו לתכנן את עתידו ואת עתיד משפחתו. על ציר הזמן כל אחד מהמסמכים הללו נכנס לתוקף בשלב אחר בחיים, כך שאין ביניהם כפילות או חפיפה, ויחד הם מבטיחים כי רצונו של האדם יכובד ברצף לאורך שנים ארוכות. יש לערוך מבעוד מועד, בשנים ייפוי הכוח המתמשך את שהאדם צלול וכשיר לקבוע מיופי כוח מקרב משפחתו, אותם הוא ממנה לדאוג לכל ענייניו האישיים, הרכושיים, הכספיים והבריאותיים, על פי שיקול דעתם וללא פיקוח חיצוני של האפוטרופוס הכללי. נכנס לתוקף רק כשהאדם מוכר ייפוי הכוח המתמשך שימו לב, כבלתי כשיר שכלית. נערכת בין שני בני הזוג מתוך עקרון הצוואה ההדדית ההסתמכות, וקובעת בדרך כלל שכאשר אחד מבני הזוג הולך לעולמו- בן הזוג שנותר בחיים יירש בלעדית את כל רכושו, ורק לאחר פטירת בן הזוג השני, יחולק הרכוש בין היורשים. ייפוי כוח מתמשך וצוואה הדדית האם יש ביניהם כפילות? האמור לעיל אינו מהווה חו״ד משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי מורשה לייפוי כוח מתמשך עו״ד פרידמן אבנר מזמין אתכם להתקשר אליו ולהתייעץ 050-5207501 לטלפון כיצד ניתן לקדם ייפוי כוח מתמשך וצוואה הדדית רעננה 198 אחוזה מאת: פרידמן אבנר עו״ד
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=